Saturday, June 30, 2012

Dear L H A .

L H A . crush aku neeh . dia sebaya dengan aku . aku kenal dia daripada 29 April melalui phone . sebab aku call orang lain , tapi , aku cakap dengan dia . then , 11 May kitaorang meet masa merentas desa . macam booo jeeh masa first cakap depan-ii tuh . dah lah jam sama warna masa tuh . supah rasa sweet . then after merentas desa , school break for TWO WEEKS . TWO WEEKS tuh jugak lah kami menggedik menggila macam boooo -.....- then dpat tahu , dia pernah usha seorang awek neeh . tapi dia tak bagitahu aku . like BOOOOOOO ! xD kesian you . asyik kene BOOOOOO jeeh . LANTAK xD then , bergaduh sekejap dengan perempuan tuh sebab benda bodoh , which is L E L A K I . lama jugak lah gaduh , sampai tak bertegur bagai xD macam ? BOOOOOO ! XD then . 29 May , genap sebulan aku crushing dengan dia . tak celebrte . sebab aku pun lupa , lagipun , kisah pulak dia kan ? dia pun dah adeeh GF . :') then , aku couplé~dengan A M R . so , before aku accept dia , aku jumpa L H A , aku cakap 'kita break crush ehh ? sorry and thanks for everything'. then , lama tak tegur , sebab ku dah adeeh A M R . then , adeeh slightly accident pulak dengan A M R . so , break lah gamaknya . then , back to L H A . crushing balik ^^ then , semalam genap DUA BULAN aku crushing dengan dia , and semalam jugak aku dapat tahu dia adeeh GF , dia text 'TAKKAN AKU NAK TAYANG PULAK KAN ?' <--- bukan text dia , neeh text dari aku LOL . menangis jugak ahh sebab kena tipu . tapi esok pagi nyeeh , aku rise up macam biasa and kejutkan dia macam biasa ^^ *dia bangun lagi awal dari aku* dia adeh kenduri dekat rumah beloved kakak H dia . F N E M S and M F R pun adeeh sekali . hmmm . conclusion nyeeh , kami still crushin' walaupun dia dah adeeh N W . aku doa mereka kekal :') aminnnn :')