Thursday, July 19, 2012

Create In School #10


8:41 AM 19/7/2012
-makmal pkom-

kejap lagi bermulanya sesi 3 penjuru Fasa 2 .

Nanti mama and babah datang ambil kat sekolah . So , harineeh boleh balik . Sumpah best . Taksabar nak hadap BB . Handphone torchlight tuh , battery dah terbakar . Tahu kenapa ? Aku takreti and taktahu apaapa pasal charger 'kepit/ketip' . Aku berlagak pandai . Kan dapat padah ehh -..- biarlaah . Esok , nak jalan cari battery and handphone untuk S S S . Esok jugak nak jumpa Le' SuperDedit aku ^^ gembira tak terkata neeh ^^ *maaf dedit . malam tadi , handphone silent . vibrate pun tak ada . awak miscall sampai 17kali . MAAF* Ehh ehh . Lupa nak cerita neeh . Kelmarin and semalam and semalam lagi , adeeh spotcheck tetiba *jeng jeng jeng* haha xD mula lah semua panik macam baru lepas bunuh orang -.- berkeliaran lah warga yang selalu di'target' atas benda terlarang di sekitar aspuri :D *aku tak lari* . Aku memang sebelum prep , aku letak dekat port aku hah . No one knows :D Tapi , pity to dedit . 2 hari text lambat and 1 hari tak text langsung . Hmmmm . Nasib hari neeh balik . Saya rindu BB , LAPPY , BILIK , KATIL and FRIDGE (makanan xD) klaah . Layan 'Aku Tak Bodoh' dekat PC02 kejap . Kbaii <3