Saturday, July 21, 2012

Hari Pertama :)

Hari neeh hari pertama puasa . Sumpah tak rasa menarik . Nasib baik handphone cikai tuh adeeh lagi . Texting lah aku dengan D E D I T and sapeeh-ii jeeh . Then , lepak rumah Mak dari petang sampai sekarang . Dah lah dari pagi aku hangat jeeh dengan semua orang . Kesian dedit aku . Dia tak bersalah , dia jadi mangsa maki FREE aku . Maaf awak . Hari neeh hari moody saya . Teruk kan ? Hmm . Now , sepatutnya aku pergi join terawih , but . . . hmmmm . Aku malas nak cerita . Setiap kali duduk rumah , masalah menimbun-ii . Bila tak balik , aku meraung nak balik . Bila dah balik , aku rasa macam menyesal pulak balik -.- HAH ! Neeh dah bulanpuasa , tiap-tiap minggu sekolah 'HALAU' balik -.- aku macam malas nak balik . Tapi , mengenangkan dedit . Aku kena balik . Hmmm . Lagi pulak , awal bulan 8 neeh adeeh UK II pulak . Aku berharap gila aku dapat pass semua subject . Tak pass pun takpa . Asalkan markah aku naik sikit . PERUBAHAN jugak kan ? Aku bersyukur atas apa yang aku dapat . Kalau dah memang takat tuh jeeh rezeki aku . Aku redha lah :))Tapi , aku harap sangat aku dapat LULUS untuk UK II neeh ^^ 






kbaii <3