Friday, June 29, 2012

Create At School ^^ #1


12:52 PM 25/6/2012
-makmal pkom-

Hari neeh , A BAD DAY EVER untuk aku . Tahu kenapa ? Mulamula , dari asrama . Tracksuit aku takde -.- then waktu 

perhimpunan , A M R datang sekolah and aku tengok dia like -..........- *aku nangis bila nampak dia* Tuhan jeeh tahu 

macam maneeh aku rindu dia . Tapi aku kene setepek B-O-D-O-H dengan S S S . HAHA . S S S tak kejam , dia tahu macam 

maneeh nak handle aku . Then time rehat , aku expect Le' Superman datang kelas , sebab dah seminggu tak hang dengan dia 

-.- R I N D U siottt -.- tapi dia tak datang -.- macam bodoh lah aku kenn ? Yang lagi bodoh , aku neeh tengah injured 

kaki -.- aku pergi naik PPU yang dekat tingkat 3 tuh -.- penat siott -.- semata-ii nak cari L H A . sedangkan , L H A 

memang takde kat kelas . Tapi takpe :') #DearCrush aku kann ^^ 

SABTU / 23.6.2012 

Hari Kejohanan Sukan Padang dan Balapan . Percaya tak ? If i say that aku participate dalam acara 4x400 Perempuan as The 

FIRST RUNNER ? xD Memang aku masuk pun ^^ kayy , aku rumah Jupiter (as y'alls know) . Then aku participate dalam acara 

tuh sebab memang takde sape lagi nak masuk ^^ aku condifent habis tahu ? xD LOL . tapi last-ii , aku dapat sesak nafas , 

kurang oksigen and 'cramp legs' -.- THANK GOD still okayy ^^ BUT ! aku masuk Klinik Kesihatan Juasseh . Sebab apeeh ? Aku 

adeeh breathing problem , kurang oksigen and KURANG GARAM -.- so , abang klinik tuh cucuk tangan aku (sebab nak masuk 

air) time aku separa sedar . Nak jeeh aku tempeleng sekali muka dia -.- cuba lah tanye aku dulu . Boleh inject tak ? Neeh 

tak -.- adehh . Lama jugak lah dalam Unit Kecemasan tuh . M H A and S S S yang temankan aku dari dalam van sampai dalam 

Unit Kecemasan tuh . M H A dah nangis-ii -.- yang S S S pun cover jeeh -.- (aku tahu diaorang sayang aku) THANKS BABY <3 

btw , masuk air dalam badan 1 BOTOL , lepastuh , dia masukkan air garam -.- 1 BOTOL jugak -.- dia cakap aku kurang garam 

dalam badan -......- A N E H -.......- SO , nak dekat berapa lama entah dalam Unit Kecemasan tuh ^^ tak rasa apaapa sebab 

tengah sesak dada . Nafas laju gilaa macam nak lumbalari ^^ xD ALHAMDULILLAH *abang klinik tuh bagi Antibiotik and Ubat 

Tahan Sakit jeeh* THANKS . Kbaii <3