Friday, June 1, 2012

DEAR Hani Humaira , NorFarah Aina and Maizatul Azira .

FIRST OF ALL . Post tuh , wawa dah delete , thousands sorry sebab lambat delete post tuh . i know i've dropped your face and i've embarassed you . I'm AWARE of that .

Mulamula , just nak cakap . Wawa dah mintamaaf dekat Maya and Kak Maiy pasal wawa kutuk-ii you guys , dengan Kak Farah pun dah . And that time , wawa dah cakap dengan peeps yang closed to me about that post , and diaorang tahu pasal tuh . Wawa dah jumpa maya and all and terusterang pasal wawa MALUKAN kauorang .

Then , kita baik .


Taksangka , A Day Ago . Maya attack all of sudden and blaming me for the things that i;ve seek for the apology .

*maaf kalau typo , RUSHING*

Wawa tahu , orang yang bagitahu maya about this thing , pun tahu jugak pasal masa wawa mula-ii buat entry neeh .And wawa tahu siapa . Nevermind , THANK TO HER for ruining my life and else . BUKAN NAK SALAHKAN DIA , WAWA PUN SALAH JUGAK KAT SINI . TERPULANG , IF YOU KNOW ME , THEN YOU'LL TRUST ME . BUT IF YOU DON'T , GOD KNOWS ME WELL .

I'M SORRY FOR MY DOING AND I KNOW THAT I'M GUILTY ON IT .                  END.

MAAF .
wawa tahu , kata maaf memang tak cukup berbanding apa yang wawa dah buat . tapi , setakat ni jeeh yang mampu .