Friday, June 29, 2012

Create At School #3


-dalam makmal PKOM-
0856 pagi / khamis / 14.6.2012-

Time nih , waktu MPAV . cikgu suruh buat web project . aku dah buntu habis . project aku yang lepas , buruk ohh -..- malas nak tayang -.- so , otak and hati aku berbisik 'baik buat baru jeeh' =.=" OKAY FINE 'aku cakap seorang² .
Then , dalam kebosanan tuh , aku kacau lah Nuraini ^^ bosan habis tahu ?
aku round-ii satu makmal , kacau Fahmi (tengah tidur) kacau semua lah -.- (kecuali yang aku tak kacau xD) .
Sekarang nih , adeeh lagi 1 jam 45 minit nak rehat -.- kebulur -.- hmm . But , masa neeh , Le' Superman cakap nak cari aku ^^ (flowering-ii) HAHA . rindunyeeh dekat Le' Superman . Lama dah tak tegur , cakap-ii . gelak-ii and nyanyi-ii ^^~ yang paling aku suka , bergaduh 'kejadah' dengan dia xD LOL wehh ! sayang dia sebagai KEWUSH ^^~ tapi kan ? aku kejam neeh . bila aku takde 'sayang' , aku cari dia . hmm . maaf Superman . bukan i sengaja , tapi , bila i dengan ' sayang' . I macam kena jagahati dia -.- (annoyed) hmmm .*now dah takde sayang dah ^^* (tengah fikir apeeh nak taip) *thinking* 
I sayang SUPERMAN ^^ . Ehh you , Umi sihat ? Angah ? Hamka ? Hope diaorang sihat ^^ and you jugak -.- you paling penting sebab you ALONG , jaga Umi , angah and Hamka . I tahu you sayang diaorang kan ? Jagadiri you okayy ? *rindunyeeh* *winkwink* HAHA . I tahu act I gedik -.- *kesah pulak you kan?* HAHA .

SEMALAM 

Adeeh Ko-Kurikulum , tapi gantikan dengan Mesyuarat Rumah Sukan , aku sama dengan M F R , N F J , S S S and M H A ^^ sumpah best , Kapak's adeeh semua crew except for F N E M S . F N E M S rumah Mars . Kitaorang Jupiter ^^ yang M F R tuh , dia adik F N E M S , tak sangka dia rumah Jupiter ^^ dia adeeh try nak buat lawak . Tapi tak jadi LOL xD M F R seorang jeeh Gergaji's dalam Jupiter ^^ M F R pendiam sikit (kott) peramah . baik lah jugak (kott) dah banyak kali terserempak dengan M F R (tapi jarang bertegur) nevermind , sekarang KAWAN ^^ . Then , Gergaji's yang lain , yang aku ingat is L H A (Neptune) , yang F , N and S tuh , aku tak sure . Nanti aku dah tanye , aku wrote down kay ? *sayang Kapak's and Gergaji's*

0923 pagi ~

kerinduan melanda terhadap BB tersayang -.- *i need my BB* (scream out-loud deeply in my heart) sumpah bosan tak hadap BB -.- dah lah time cuti tak pernah berenggang dengan BB tuh -.- even nak masuk toilet pun , tinggalkan BB kat sink xD *obsessed with it* (obsessed . . . HAH ! Ada story .)

SEMALAM (waktu prep dengan Kapak's *een , eykoo , cinno and mimi*)

They alls nasihatkan aku pasal A M R (ex's) . Hmm . Aku nih bodoh hah -.- nak sangat menghadap dia . Bila dah kena cop 'OBSES' oleh A S . Aku terdiam ahh . Bila cakap dengan Kapak's , diaorang pun rasa aku macam tuh . Okayy lah -.- aku memang over pun -.- Tapi now , dah tekad nak berubah . Takde nak hadap jantan sangat ahh -.- aku nak kena study , (add math & MPAV is my Priority) Hopefully pergaulan aku dengan KEWUSH bagai tak menghalang aku from berubah . (banyak dah aku taip , untuk web project aku ? haram jadah nyeeh -.- Kbaii <3