Friday, June 29, 2012

Create At School #4


8:27 AM 28/6/2012
-makmal pkom-
-web programming-

As usual , bila waktu MPAV (WP) , aku memang takde benda nak buat selain menghabiskan masa dekat PC 02 untuk rangka isi untuk entry yang aku nak post bila balik esok xD . Nak cerita petang semalam punya cerita , dalam pukul 4.00 ke 5.00 petang . Sepatutnya , adeeh acara sempena HKS (Hari Koperasi Sekolah) which is , Busana Muslimah & Hero Remaja and Nyanyian . Tapi CANCELLED , tahu kenapa ? sebab aku merayu dekat cikgu xD *TIPU LAHHHH * . Sebab , kan pelajar asrama merupakan majoriti pelajar yang sekolah kat SMVJ . Takde pakaian yang sesuai untuk turut serta dalam acara HKS tuh . That's why cikgu postpone acara tuh ke minggu depan :)) . Aku participate on Busana Muslimah xD *taknak cerita lebih , tapi aku buat sebab aku nak . Aku tak kisah if orang BOO aku keeh apeeh keeh . Lantak lah , mulut diaorang kan ? :')* Syifa' pun participate sama . HAH , petang semalam tuh , kan acara CANCELLED . So , cikgu Shahrizal buat TAYANGAN dekat D S G (Dewan Sri Gemilang) . Cerita Horee Horee . SUMPAH BEST ! *al-fatihah to allahyarham Sudirman Hj Arshad* cerita tuh memang nak sejibik LIFE aku dekat sekolah . And yang paling dahsyat , memang NAK SAMA LAH cerita tuh dengan CERITA aku dekat sekolah x'D . Akim tuh as L H A , perempuan tuh as N F N A . Then si Kilafairy tuh as I N D . YA ALLAH ! Sumpah aku menangis tengok cerita tuh . Sambil layan , sambil aku usha pintu masuk dewan . Hmmmmm . HAMPEH . L H A tak datang , takpe lahh , aku faham . Semalam hujan kan ? :') . Then , takde mood , so tak tengok sampai habis cerita tuh . Terus ajak M H A naik . hmmmmm. (dissapointed) . *EHHHHH ! ADA CERITA YANG AKU SKIP NEEH !* hah . Semalam , waktu MT and MK (4 MASA) , Mrs. Lim tak masuk , so , aku habiskan dekat satu masa jugak lah , dalam PPU 1 . FIRST ! Aku tengah fikir macammaneeh nak curik PIC dia -.-" . Then , aku tak fikir apeeh , terus menangis . Hmmm . mengenangkan yang aku neeh CRUSH jeeh . Aku bukan GF dia . Then aku duduk kat meja depan kejap . *wipe tears* Aku bangun sebab teringat Farah Natasya pernah cakap yang L H A punya seat kat bahagian tengah , so , aku gerak pergi kat row number 2 . Aku usha seat yang tengah-ii , NAMA : Amirul Fitri . . . AIKK ? Then , recall balik . Farah Natasya pernah mention , betul-ii bawah kipas seat L H A . Aku pergi belakang xD . Aku pandang kipas and aku tengok meja bawah kipas tuh . MEJA LE' SUPERMAN xD . Aku usha bawah meja dia . Sebab nak kepastian . OHH OKAYY . Memang betul ^^ aku usha segala khazanah bawah meja dia . Ada kertas exam UK1 . And adeeh kertas exam N F A M T a.k.a Fee Naa . 4 catering . *taknak cerita apaapa* . Then , aku tengok buku tulis , aku usha semua . MATHEMATIC jeeh aku nampak -.- hah ! P.AI pun sama . Lepas tuh , boleh pulak sesat buku Haziq (Angah) kat situ xD *gelak seorang-ii* xD . TANPA BERFIKIR PANJANG . Buku 'Mathematics Note' kepunyaan Luqman Hakim Adnan dari kelas 4 Penyejukan dan Penyamanan Udara I jadi mangsa KIDNAP aku xD HAHAHA *devil play the laughs xD* aku bawak angkut dalam kelas ^^ *gedikgedikgedik* aku usha dekat dalam . LAWA ohh handwriting dia ^^*berhenti sekejap , tulis nama LUQMAN <3 kat tangan kiri ^^* then aku selak-ii page yang seterusnya . Aku STOP kat one page neeh . Dekat atas tulis Luqman Hakim Bin Adnan . Bawah dia pulak , Nur Fatin Afina Binti Mat Taib . *jelllyyyyyyyyyyyyyyyyyy ! :'O* terus tutup buku and mengadu dekat buku The Le's . kbaii <3

MALAM 

F N EM S panggil , dia cakap , L H A suruh call , and i was like 'O' . Dekat sekolah tak cakap apaapa pun -.- *dia dah mem-pergi mampos-kan aku bila aku mention , 'amik lah Fee you neeh *tunjuk buku Math's Note* .' , 'hah pergi mampos lah sana' then dia balik with a words as usual we did "KBAII<3" * xD . Aku queue up nak call dia , sebelum queue , aku gelabah carik coins nak call dia . Thanks to N F S A (budak dorm) sebab sedekahkan 30sen kat aku ^^ . Kayy , last orang kat public neeh . Then , S S S turun . Japp ehh Waa , nak call mak jap -.- kayy aku bagi -.- lama punya lama . 'Kau call jeeh lah , esok aku boleh jumpa L H A' , aku went off while crying . Masuk dorm , nangis bawah selimut , act nak tidur -.- 15minit lepas tuh , aku angkat tudung and pakai , F N E M S tegur . 'Nak call jugak ?' , 'ofcourse !' . Then aku gerak turun , takde sapeeh pun kat bawah . 20sen jugak habis menahan sebak , then 10sen terakhir dia cakap , 'dah-ii , loveyou . Nanti i call e'en kayy ? i janji' 'hmm , kayy' 'kbaii' , 'kbaii' . Naik atas , nangis lagi , *berhenti kat tangga jap* -.....- L H A adeeh pesan , miscall i bila dah pegang phone . TAPI , e'en takde kredit . CMB pun dah habis . hmmmm . LUCKILY , dia call . E'en angkat , then aku nak nangis lagi , aku cakap 'you call ?' , 'mestilah , i dah janji kan ?' . 'THANKS' . *terharu* THEN KITAORANG BORAK SAMPAI KAK FIZA MARAH . Then , say goodbye . <3 Night Superman . THE END . kbaii <3