Friday, June 29, 2012

Create At School #5


-makmal pkom-
8:13 AM 21/6/2012
sekarang neeh , sama macam last week . buat project untuk web . tapi now , i'm working on my second project , sebab my first project tak berapa nak berkenan di hati *OH MY BAHASA xD . Tapi memang bosan , aku dah lah makin bosan dengan MPAV . hmmm . aku malas nak belajar , aku fikir family aku jeeh yang nak tengok aku berjaya :') so , sebab itu aku kena belajar . (tapi malas neeh -.-) kdahh kdahh , nanti aku settle project aku sendiri :) (kott) xD

8:21 AM 21/6/2012
HAH ! adeeh story tahu ? tak tahu ? HAH ! seminggu neeh sekolah , LH baru datang sekali -.- memang sedih kan ? dah lah rindu dia tahap -......- tapi dia boleh WATLEK ? hmm . tapi kan , kan ^^ dia takpernah lupa aku . dia call aku and have a talk dengan aku . so , rindu aku takdelah tahap gaban sangat -.- Selasa and Rabu dia tak datang -.- (Isnin cuti sebab Israq' Mikraj) so today(KHAMIS) , dia datang ^^ *winkwink* sumpah aku menggelitin kat dalam dewan xD and neeh first time aku nampak dia dalam jarak yang agak dekat jugak lah waktu perhimpunan . sebab kebiasaan dia , duduk dekat depan sekali tuh hah -.- dok tayang muka comel dia dekat cikgu-ii tuh -.- (lantak) AKU RINDU KAU LAH BODOH x'D sayangg kau . terimakasih .

8:26 AM 6/21/2012
Ehh . teringat harituh time Kapak's gaduh and almost nak separated . hmm . aku malas nak cerita . tapi , Le' Superman aku buat aku tenang nak settle kan problem tuh :') and malam tuh jugak . FOR THE FIRST TIME ! dia cakap ILY , dia mention nama WAWA x'D *excited lah bodoh* TERKEJUT pada mulanya xD sebab sebelum neeh , guna jupiter lahh , gedik lahh , apeeh lahh -.- adoii . AKU SAYANG DIA DAH NEEH -.- *takut*

8:29 AM 6/21/2012
Kejap ! Kenal abang sayang aku ? M A I (Muhd Afif Ismail) . dia dalam kelas PPU . aku kenal dia sejak masuk sekolah . aku rapat dengan dia , bulan kedua aku kat sekolah neeh . aku berangkat dengan dia time dia dah break dengan awek dia . (sebab awek dia tak bagi dia berangkat -,-) dia neeh . JAMBU wehh -.- GEDIKKK tuh adeeh lah 2 3 helai dalam diri dia xD sayang dia tu . dia tak tunjuk . dia cakap jeeh LOL xD dia neeh perangai memang mintak 10 tapak kaki kat muka ^^ tapi , perangai dia tuh buat aku rasa macam rugi kalau tak kenal dia :') aku sayang dia . dia adeeh bila aku susah . dia adeeh bila aku senang . dia kawan aku , abang aku . dia EVERYTHING lah untuk aku ^^ <3 
Yang kesian sikit kat abang aku seorang neeh , dia neeh ramai yang tak puashati bagai -.- (lantak) aku baru masuk , bukan tahu apeeh sangat -.- and pasal COUPLE . AMAGATZ -.- aku paling kesian bab neeh . orang bodoh-ii kan dia . orang game kan dia . semua lah -.- tapi , walau macammana pun dia . dia tetap abang sayang aku ^^ *dia berangan nak jadi Le' Superman aku xD* 
SEMALAM
aku sanggup ponteng kelas Cikgu Alhasnor 1 masa hanya kerana DIA ^^ aku rindu dia . nak borak-ii dengan dia ^^ tapi semalam , dia hampir nak gedik merajuk sebab dia cakap aku tak dengar cakap abang . hah boleh lah bang ^^ sayang kau . sebab tuh aku ikut cakap kau ^^ aku tahu kau taknak aku bodoh sangat kan ? xD TERIMAKASIH ^^