Friday, June 29, 2012

Create At School #6


10:38 AM 27/6/2012
-makmal pkom-
IOP

Hari neeh , bornday Nuraini yang ke 16 ^^ tak wish pun dekat dia -.- *nak buat surprise ^^ . Then , now tengah buat / isi data untuk assesment for powerpoint . *A A tengah memekak sebelah aku neeh -.- aku dah lah tengah lapar neh :@ * S H I TT ! hmm . EHH EHH . Hari neeh , abang kita cakap dia nak pergi klinik , kesian dia semalam T_T . Masa kita datang kiosk , dia moody jeeh . Kita takut sangat tengok dia semalam Y_Y . Semalam kita adeeh buat Tumblr untuk dia ^^ *Tumblr tuh , act kad jeeh . Dia jelly sebab Le' Superman kerap sangat dapat Twitter-card dari aku ^^* nasib baik dia senyum . Takpe lah , walaupun sekejap :') SAYA SAYANG AWAK , ABANG . JAGADIRI :') Then , tadi masa onmyway nak masuk LAB , terserempak dengan A M R . Tipu lah kalau aku cakap , aku takde rase apeeh-ii bila nampak dia -.- *rindu tahap gaban* tapi , apa nak buat :') he's my P A S T :') . Dia just cakap , yang dia tak bawak buku biru and spec aku . Then , time tuh dia pakai BEG yang masa mula-ii aku nak usha dia ^^ . So , aku cakap macam neeh . 'Lawa beg you ? :')' , then , he just gave me a smile :') And before aku jumpa dengan A M R tuh . Nampak L H A :3 . Dia onhisway nak naik kelas , sempat lagi buat muka 'MORNING' kat aku :3 rindu you gedik x'D .

TIME PERHIMPUNAN .

Aku hang dengan yeppo , anny , eykoo and mimiy kat belakang ^^ *gosipss xD* then , eykoo tegur , dia cakap dia nampak MARS :3 , then aku pun tercari-ii . Aku ingat M F R , rupanya , M N M A . Then , aku cari NEPTUNE :) nasib baik sayang aku datang ^^ HAHA *nak tahu aku gelak sebab apeeh ?* ada ceramah Isra' Mikraj and aku expect A M R atau L H A akan TIDUR . TAPI , akuh tak nampak pun L H A atau A M R tidur keeh , lentok keeh , apeeh keeh -.- hmm . KUAT AGAMA keeh ? *ALHAMDULILLAH xD* 

REHAT

Kelas keluar awal , terserempak dengan A M R . MACAM BIASA , mata aku tak kelip-ii kalau nampak dia and aku akan tenganga and tak sedar apaapa sampai orang sergah aku -.- *it happened* aku baru balik dari koperasi , TER-serempak dengan dia bila dah lepas dari tangga 5 SKM . Dia tegur , *aku baru lepas beli roti* 'roti apeeh you beli tuh ?' aku tersentak ,'err , butter cheese loaf' , 'sedap tak ?' , 'boleeh lah ;')' , 'okayy' .THEN , dia gerak nak pergi , tapi then dia panggil aku balik , 'ehh you !' , 'yesss ?' , tolong pegangkan kejap ? i nak pergi koperasi .' *dia bagi CD Minus-one dia kat aku .(suruh pegang jeeh)* lepastuh aku jawab , 'ohh okayy , i adeeh dekat kelas , kalau you nak amik balik kayy ?' dia just senyum . ONMYWAY to kelas , nampak L H A dari jauh , dia bawak coloured paper tuh ^^ *untuk casio gold act* . Kelas belum bukak lagi masa tuh , lama lah jugak berdiri dekat luar tuh , adeeh lah dalam 3 4 minggu berdiri kat depan tuh xD . 'Hai' , 'hey' . 'sorry , kelas tak bukak lagi , lepak luar jeeh ehh ?' 'sukahati , ehh . Neeh casio gold punya coloured paper *dia bagi kat aku* . 'takdapat nak cari yang dalam packet , semua colour pucat habis . So , i beli satu-ii ' 'ohh okayy , berapa neeh ?' '$4.00 jeeh' 'ohh okayy , thanks' . A M R datang , L H A cakap , 'hah , tuh bf you dah datang , kbaii xD' 'hah yelaah , memang bf i , dah tuh ? Kenapa nak gerak pulak ? Lepak jeeh ahh . ' A M R tanye , 'maneeh CD tadi ?' , 'ohh , dalam box neeh , you angkat ahh' , 'ohh okay , thanks tahu ?' ,'pleasure :)' , 'byee' , 'kbye' :)) . THEN , L H A nak perli bagai , aku buat pekak jeeh . HAHA . A M R past aku , and aku yang keluarkan dia dari future aku . So , aku go on :') THEN , asst.monitor datang , bukak kelas . Aku ajak dia lepak kelas , tapi masa tuh , dia seorang jeeh lelaki . Dia cakap ,'taknak ahh , nanti JAIS datang xD' LOL lah lelaki neeh -.- . THEN , tanye kenapa N F J balik , and so much more . Pastu dia cakap , 'you .' , 'apeeh nyeeh ?' 'tengok neeh *dia tunjuk tangan dia*' , aku tengok , 'ehh , nama sapeeh tuh ? *Ade HANDWRITING "WAWA"* 'Nama you laah' , 'ohh okayy , kenapa letak nama i ?' ,'sajee jeeh' , 'okayy -.-' . THEN , KITAORANG LEPAK KELAS SAMPAI HABIS REHAT :') .
kbaii <3